Loukonlahden pukukoppi
Ei ollut kiva uutinen, että Loukonlahden uimakoppi ei ole uimareiden käytössä kevät/kesä/syksy! Ei sitten tullut päättäjillä mieleen, että usein voi vielä keväällä ja syksyllä olla liian viileää riisua ja pukea ulkona. Olen 19 vuotta käynyt siellä uimassa läpi vuoden. Toivon, että päätöstä vielä harkitaan.



